Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Pre nás je najdôležitejšia spokojnosť zákazníka, preto venujeme každej sťažnosti, zadanej reklamácii mimoriadnu pozornosť. Tvoja reklamácia bude riešená v čo najkratšom čase podľa nasledovných krokov.
V prípade reklamácie vyplňte náš reklamačný formulár v Prílohe č.1 Reklamačného poriadku
Reklamačný poriadok
- Ak máte akékoľvek problémy s kvalitou výrobku, ktorý ste si u nás zakúpili, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky, alebo e-mailom.
- Vyplňte reklamačný formulár v Prílohe č.1 Reklamačného poriadku a pošlite ho na warranty@kovonet.sk.
- Po vyplnení formulára náš zákaznícky servis skontroluje údaje a pošle číslo reklamácie, na uvedenú e-mailovú adresu.
- Výrobok zabaľte najlepšie do pôvodného obalu alebo do kartónovej krabice a fólie.
- Na balík napíšte údaje z reklamačného formulára a to meno, priezvisko, adresu a číslo reklamácie, ktoré vám bolo zaslané e-mailom.
- Najneskôr do 7 dní po vyplnení formulára pošlite tento balík poštou, alebo kuriérom na adresu:
KOVONET Slovakia s.r.o.
Toplianska 1126/15
093 01 Vranov nad Topľou
- Po prijatí výrobku a posúdení jeho stavu vás budeme okamžite kontaktovať.
- Po oprave alebo výmene bude výrobok bezplatne vrátený na adresu uvedenú v reklamačnom formulári, ak nie je dohodnuté inak.
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vybavovania sťažností nám napíšte na warranty@kovonet.sk
Nahlásenie reklamáciu:
Tel.: 0917 683 172
E-mail: warranty@kovonet.sk
Záruka vrátenia peňazí
Na všetky výrobky sa vzťahuje 30-dňová záruka vrátenia peňazí, počas ktorej môžete výrobok kedykoľvek vrátiť a my vám vrátime peniaze.
- Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy v Prílohe č.2 Reklamačného poriadku, vytlačte ho a priložte k výrobku.
- Výrobok starostlivo zabaľte (najlepšie do pôvodnej škatule), aby sa pri preprave nepoškodil. V opačnom prípade môže byť výrobok poškodený alebo rozbitý a my nebudeme môcť vrátiť kúpnu cenu.
- Na balík napíšte číslo objednávky alebo storna, ktoré sme vám poslali e-mailom.
- Najneskôr do 7 dní po vyplnení formulára pošlite tento balík poštou, alebo kuriérom na adresu:
KOVONET Slovakia s.r.o.
Toplianska 1126/15
093 01 Vranov nad Topľou
Kúpnu cenu vám vrátime do 14 dní od prevzatia a kontroly výrobku (pokiaľ výrobok nie je poškodený). Nemôžeme vrátiť peniaze za softvér (ESET, Produkty Microsoft atď.), ktorý bol otvorený a zaregistrovaný na e-mailovú adresu. Cena služby (napr. tlač klávesnice, inštalácia softvérových balíkov) tiež nepodlieha vráteniu.
Reklamačný poriadok
Tento Reklamačný poriadok je platný od 1.10.2023.
I. Všeobecné ustanovenia
1. Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti medzi kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom v zmysle platných právnych predpisov a spoločnosťou KOVONET Slovakia s.r.o., so sídlom Toplianska 1126/15, 093 01 Vranov nad Topľou, IČO: 45465606, zapísaná v OR vedenom Okresným súdom Prešov, Oddiel: Sro, Vložka č.:22720/P, DIČ: 2023000859, IČ DPH: SK2023000859 (ďalej len "predávajúci") pri uplatňovaní nárokov z chýb tovaru. Ak je kupujúci podnikateľským subjektom vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim upravuje Obchodný zákonník v platnom znení. Zaslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil so Všeobecnými obchodnými podmienkami a týmto Reklamačným poriadkom, že s ich ustanoveniami súhlasí a zaväzuje sa riadiť sa nimi vo všetkých vzťahoch s predávajúcim.
II. Dĺžka záruky
1. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, v prípade, že tento deň nemožno určiť, záručná doba začína plynúť dňom zaplatenia kúpnej ceny tovaru. Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim a za chyby, ktoré sa na výrobku vyskytnú a kupujúci ich uplatní počas záručnej doby v zmysle tohto Reklamačného poriadku a Všeobecných obchodných podmienok. Kupujúci je povinný uplatniť zjavné chyby ihneď ako ich zistil, alebo ako ich pri náležitej starostlivosti zistiť mal a mohol. V zmysle platných právnych predpisov je predávajúci povinný poskytovať 12-mesačnú záručnú dobu na ním predávané tovary, predávajúci má však záujem na poskytovaní kvalitných služieb, a preto nad rámec zákona garantuje kupujúcemu dvojročnú záruku na všetky tovary zakúpené prostredníctvom webových portálov predávajúceho. Posledná veta tohto ustanovenia sa netýka reklamácie spotrebného materiálu v zmysle článku V. tohto Reklamačného poriadku.
2. Práva zo zodpovednosti za chyby tovaru zaniknú, ak neboli uplatnené do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Túto dobu uvedie predávajúci v doklade o predaji tovaru.
III. Záručné podmienky
1. Kupujúci je povinný prekontrolovať stav tovaru (zásielky) ihneď pri prevzatí od prepravnej spoločnosti, alebo pošty (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie obalov) podľa priloženého prepravného listu a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky (nesedí počet balíkov, poškodené balíky) a o odmietnutí zásielky bezodkladne informovať predávajúceho. Pokiaľ kupujúci prevezme od prepravcu zásielku zjavne poškodenú alebo nekompletnú (nesedí počet balíkov s prepravným listom) a potvrdí svojím podpisom korektné doručenie, nie je možné reklamáciu dodatočne uplatniť. Predávajúci vyvíja maximálnu snahu zabezpečiť profesionálne a bezchybné doručovanie tovaru, ak by však došlo k chybnej dodávke tovaru a išlo by o zjavnú chybu, po potvrdení bezchybnej dodávky tovaru kupujúcim, sú možnosti predávajúceho vo vzťahu k doručovateľom tovaru značne obmedzené, napriek tomu predávajúci vyvinie snahu, takúto reklamáciu vyriešiť, preto je potrebné bez zbytočného odkladu kontaktovať predávajúceho zaslaním emailu na warranty@kovonet.sk.
2. V prípade, že kupujúci uplatní reklamáciu riadne a v rámci záručnej doby, predávajúci vybaví túto reklamáciu v zmysle tohto reklamačného poriadku a platných právnych predpisov. Kupujúci vyplní reklamáciu prostredníctvom formulára: Vyplňte reklamačný formulár v Prílohe č.1 Reklamačného poriadku
Miestom pre uplatnenie reklamácie je adresa prevádzky predávajúceho: KOVONET Slovakia s.r.o., Toplianska 1126/15, 093 01 Vranov nad Topľou.
3. Kupujúci môže chybný tovar na reklamáciu zaslať prepravnou službou alebo doručiť osobne na adresu prevádzky (kupujúci musí zvoliť takú prepravnú službu, ktorá tovar doručí priamo na adresu prevádzky, zásielky predávajúci nevyzdvihuje u prepravcu a budú pravdepodobne vrátené späť). Balík musí byť označený viditeľne “REKLAMÁCIA” a obsahovať: Reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva, ak sa s predávajúcim nedohodol inak mailom alebo telefonicky), kópiu dokladu potvrdzujúceho uzatvorenie kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim v zmysle Všeobecných obchodných podmienok a Záručný list, ak ide o výrobok s evidovaným sériovým číslom, podrobný popis chyby a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo.). Náklady na zaslanie tovaru kupujúcemu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
4. Predávajúci nezodpovedá za chyby, na ktoré bol kupujúci pri uzatváraní zmluvy (objednávky) upozornený. Ak ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim.
5. Predávajúci negarantuje plnú kompatibilitu predaných výrobkov s inými, ani so softwarovými aplikáciami.
6. Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia, nesprávneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté. Ďalej sa záruka nevzťahuje na chyby vzniknuté nesprávnou obsluhou, neodborným, alebo neprimeraným používaním, použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo poškodením účinkom prepätia v rozvodnej sieti. Záruka sa tiež nevzťahuje na poškodenie zariadenia nadmerným mechanickým opotrebením.
7. Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenie tovaru:
7.1 spôsobené mechanickým poškodením,
7.2 spôsobené elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje),
7.3 ak bol tovar požívaný v podmienkach, ktoré svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi boli značne odlišné od štandardných podmienok, v akých sa tovar obvykle využíva, najmä v prípade, že boli podmienky odlišné aké stanovuje výrobca tovaru pre jeho použitie.
7.4 spôsobené neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
7.5 ku ktorému došlo v dôsledku pôsobenia počítačových vírusov alebo iného malware-u,
7.6 pokiaľ sa chyba prejavuje len pri použití software-u, ktorý vykazuje znaky nelegálnej kópie, a ktorého legálny spôsob nadobudnutia kupujúci nevie preukázať, alebo použitím nevhodného spotrebného materiálu,
7.7 poškodeného nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, alebo všeobecnými zásadami,
7.8 spôsobené prevedením nekvalifikovaného zásahu alebo zmenou parametrov,
7.9 ktorý bol upravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.),
7.10 pri chybne prevedenom upgrade biosu, firmware,
7.11 ak bolo poškodenie spôsobené prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
8. V prípade, že tovar je software, vzťahuje sa záruka fyzickú čitateľnosť médií (média nesmú byť poškrabané apod.). Okamžikom odstránenia ochranných prostriedkov (fólie, pečate, otvorenie obálky a pod.) sa kupujúci stáva oprávneným užívateľom softwarového produktu a akceptuje licenčné podmienky výrobcu software.
9. Záruka sa vzťahuje na chyby materiálu, funkčné chyby, chyby vzniknuté pri výrobe, montážou alebo inštaláciou tovaru, pracovníkmi predávajúceho (len na zakúpené časti u predávajúceho).
10. Pri výrobkoch predávaných za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na chyby, pre ktoré bola nižšia cena dojednaná.
11. Pri predaní počítačového systému alebo zariadenia pre ukladanie dát na opravu, je povinnosťou kupujúceho zabezpečiť si vytvorenie zodpovedajúcej zálohy potrebných dát a zabrániť ich možnému zneužitiu alebo poškodeniu. Predávajúci neručí za prípadnú stratu, poškodenie alebo zneužitie dát, ktoré sú uložené na zariadeniach pre ukladanie dát v počítačovom alebo inom systéme.
IV. Spôsob vybavenia reklamácie
1. Ak ide o chybu, ktorú je možné odstrániť, bude tovar opravený, alebo vymenený za nový. Predávajúci je oprávnený chybný tovar kupujúcemu vymeniť za tovar s rovnakými, alebo lepšími úžitkovými vlastnosťami, pokiaľ sa strany nedohodnú inak. Pokiaľ nie je výmena, ani oprava možná a povaha chyby nebráni obvyklému používaniu, môže sa predávajúci s kupujúcim dohodnúť na primeranej zľave z ceny tovaru. (V prípade zľavy nie je možné túto chybu neskôr reklamovať). V prípade, že predávajúci chybu neodstráni ani tovar nevymení za rovnaký tovar bez chýb, má kupujúci nárok na vrátenie peňazí, ktoré predávajúcemu za tovar zaplatil. Predávajúci tiež vybaví reklamáciu vrátením peňazí kupujúcemu v prípade, že sa na tovare vyskytne tá istá chyba minimálne trikrát, t.j. tovar už bol minimálne dvakrát reklamovaný z rovnakého dôvodu.
2. Reklamáciu tovaru predávajúci vybavuje bez zbytočného odkladu, najviac však v lehotách určených príslušn